FAQ

 

Co zrobić, jeśli przy aktywacji pakietu startowego wpisano błędny adres e-mail?

Jeśli we wpisanym adresie wystąpiła np. literówka, powtórz proces rejestracji wpisując poprawny adres e-mail. Następnie otwórz swoją skrzynkę i potwierdź rejestrację klikając w link podany w treści korespondencji.

 

 Nie mogę aktywować pakietu startowego, bowiem po kliknięciu w przycisk „aktywuj” nic się nie dzieje. Co zrobić? 

Zdarza się, że starsze wersje przeglądarek internetowych uniemożliwiają dokonanie procesu aktywacji. Sugerujemy skorzystanie z innej przeglądarki internetowej lub z innego komputera.

 

Po jakim czasie dojdzie na skrzynkę link aktywacyjny? 

Standardowo przyjście e-maila z potwierdzeniem procesu rejestracji powinno nastąpić w ciągu kilku minut. Sprawdź w zakładce SPAM lub INNE. E-mail generowany jest przez system Zdrowe Kieszonkowe natychmiast po dokonaniu rejestracji. Czas jego dotarcia jednak nie jest zależny od systemu Zdrowe Kieszonkowe, a od operatora skrzynki e-mailowej, na którą ma dotrzeć.

 

Co zrobić, jeśli  link aktywacyjny nie dotrze? 

Zdarza się, w ustawieniach poczty (Opcje zabezpieczeń/Opcje antyspamowe) nie jest aktywna funkcja: Akceptuj pocztę z zewnętrznego przekierowania. Aby e-mail z linkiem aktywacyjnym dotarł, należy tę funkcjonalność uaktywnić. Po zrobieniu tego należy ponownie wygenerować link aktywacyjny: w zakładce Aktywuj pakiet należy ponownie wpisać dane rejestracyjne.

Co zrobić, jeśli po kliknięciu w link aktywacyjny pojawia się komunikat, że  może on być nieprawidłowy lub nieaktywny?

Link jest aktywny przez 12 godzin. Jeśli po tym czasie próbuje się w niego kliknąć- pojawia się właśnie taki komunikat. W takim przypadku należy  zalogować się na stronie zdrowekieszonkowe.pl (wpisując taki sam adres e-mail i numer karty, jak przy aktywacji) – wówczas pojawi jej się komunikat, o tym, że e-mail został wysłany, a poniżej będzie przycisk „Wyślij link aktywacyjny ponownie”. Należy go wcisnąć – wówczas zostanie wysłany nowy e-mail z linkiem, który będzie ważny kolejne 12 godzin.

 

Co zrobić, aby aktywować drugi pakiet startowy?

Kartę i brelok z nowego pakietu można dopisać do już istniejącego konta. Należy zalogować się na ZDROWE KONTO i użyć funkcji: Dodaj kartę/brelok (zielony przycisk nad listą aktywowanych kart/breloków). Inną opcją jest aktywacja pakietu na inny adres e-mail.

 

Iloma kartami i brelokami może posługiwać się jeden Użytkownik?

Nieograniczoną ilością, wcześniej jednak należy dokonać ich aktywacji. Podstawą do założenia konta przez Użytkownika jest aktywacja pakietu startowego (Standard lub Premium). Po założeniu konta można do niego przypisać kolejne karty i breloki, kupione pojedynczo lub w pakietach startowych.

 

Co zrobić, gdy dziecko zgubi kartę?

Należy dokonać jej zablokowania – poprzez funkcję „Zgubiona karta” na koncie użytkownika.  Karta zostanie zdezaktywowana, co oznacza, że nie będzie można wykorzystać jej do zakupów. Jeśli na karcie tej znajdują się środki, można je przesunąć na inny nośnik tego samego Użytkownika – np. na brelok. Zdezaktywowanej karty nie można ponownie aktywować. Tak samo dezaktywuje się brelok. 

 
Dziecko ma na koncie 36,40 zł, a na monitorze automatu wyświetla się kwota 8,50 zł. Czy to błąd?

Nie, na monitorze wyświetlają się środki na dziś, czyli dostępne do wykorzystania danego dnia. Na koncie Użytkownika prawdopodobnie ustawiona jest funkcja limitu dziennego wydatków  – stąd taka kwota. Na każdym nośniku zakupionym w pakiecie startowym czy indywidualnie (karta lub brelok) ustawiony jest automatycznie limit dzienny w wysokości 10 zł. Użytkownik może samodzielnie dokonać zmiany wysokości limitu wchodząc na koncie na daną kartę/brelok i wpisując wysokość nowego limitu.