Jak przystąpić
Co zrobić, aby dziecko/uczeń mogło skorzystać
z projektu ZDROWE KIESZONKOWE?
Po pierwsze – zapytaj w szkole, czy uczestniczy w projekcie?
Jeśli NIE: zgłoś to dyrekcji/nauczycielowi, bądź wyślij do nas wiadomość z nazwą i adresem szkoły.
Jeśli TAK: możesz dokonać zakupu pakietu startowego.
Po drugie – zakup pakiet startowy.
Pakiet startowy możesz kupić w automacie ustawionym w szkole lub zamówić go poprzez internet.
W automatach dostępne są tylko pakiety Standard (w cenie 20 zł). Pakiety Premium (w cenie 50 zł) można kupić tylko poprzez internet.
Opisy pakietów znajdują się TUTAJ.
Po trzecie – aktywuj pakiet startowy.
Pakiet startowy wymaga aktywacji, która umożliwi dokonywanie zakupów w automatach Zdrowe Kieszonkowe z wykorzystaniem kart i breloków do płatności zbliżeniowych. Aktywacja pakietu wiąże się z zalogowaniem do systemu – wystarczy podać numer karty z pakietu oraz adres e-mail, a następnie imię i nazwisko.
Po aktywowaniu karty z pakietu startowego, do konta można dodać brelok z pakietu startowego (wpisując jego numer).
Gotowe!
Karta z pakietu startowego zasilona jest kwotą 5 zł (pakiet Standard) lub 10 zł (pakiet Premium), które od razu można wykorzystać na zakupy w automatach Zdrowe Kieszonkowe. Aby aktywować do płatności brelok – należy dopisać go do konta oraz zasilić dowolną kwotą poprzez funkcję DOŁADUJ na stronie głównej (łapka z lewej strony monitora) lub poprzez panel ZDROWE KONTO.
Zakup pakietu startowego umożliwia dziecku/uczniowi korzystanie z projektu ZDROWE KIESZONKOWE przez cały okres nauki w szkole podstawowej i gimnazjalnej. W przypadku pierwszoklasistów ze szkoły podstawowej to jednorazowy wydatek aż na 9 lat.
Po czwarte – korzystaj z możliwości ZDROWEGO KONTA.
Logując się do ZDROWEGO KONTA masz możliwość korzystania z wielu przydatnych funkcji:
1. kontroli rodzicielskiej:
a/ ustawiania limitów wydatków (dziennych i miesięcznych)
b/ blokowania wybranych produktów do zakupu
2. zamówienia dodatkowej karty/breloka lub pakietu startowego
3. zasilenia karty/breloka
4. zgłaszania zagubienia karty/breloka (co wiąże się z automatyczną dezaktywacją karty/breloka i zablokowaniem środków do zakupu)
5. przeniesienia środków pomiędzy kartą/brelokiem (kartami/brelokami) – możliwe również z zdezaktywowanej karty/breloka
6. otrzymywania tygodniowych raportów zakupowych (e-mailem)
7. otrzymywania powiadomień o niskim stanie konta (e-mailem, SMS-em)
8. śledzenia historii zakupów
9. śledzenia historii zasileń
Więcej w REGULAMINIE.